mofakult.ch- Logo - Bewertungen

mofakult.ch

3’022 Bewertungen in den letzten 12 Monaten33’174 Bewertungen insgesamt

03.04.2023
I ha g'suecht nach em neie T-Shirt, wo zeiged, wie villi liebi i mis Mofa ha. Nachdem i alli Videos vo mofakult uf YouTube agluegt ha, bin i überzügt gsi - däne Jungs und Mädels wüsset was guet isch und die chönd sicher au gueti T-Shirts produziere. Dänn bin i gange zom Onlineshop und han es nach weniger als 20 Minute gfunde. Wiissi T-Shirts mit viu Platz für mini Schrauberfleckli und em grosse mofakult Logo druf. Nid z'vergässe, das wiisse Chreuz im röte Fünfeck. G'suecht, gfunde, kauft. Nach nume wenigne Täg isch d'Liferig bi mir gsi und i ha mi g'freut, als i d'Klebetappe vo dr alte Schachtel abgmacht ha. Füf nagelneui T-Shirts!! I bi so begeischtert vo däm Produkt, dass i sogar glaub, mini Schrauberfähigkeite hend sich verdoppelt. Mis Mofa lauft viel schneller, mini Fründe spreched mich regelmässig uf mini wiisse T-Shirts mit Ölfleckli a und au mini Familie bsuecht mich öfter i miner Garage. Fünf Stärne und viu Liebi zrugg! Ihr sind mini Hälde! Ich muess säge, d'T-Shirts vo mofakult sind eifach der Wahnsinn. Sie sind nöd nume super stylisch und gäbed em Mofa-Lifestyle dä extra Kick, sondern sind au no mega bequem. I ha mi no nie so wohl gfühlt i ere Baumwoll-Shirts wie i däne. Und d'Schrauberfleckli findi eifach mega cool - es zeigt, dass das T-Shirt ned nur es Fashion-Statement isch, sondern dass es au zäme ghört mit eme Hobby und ere Leidenschaft. Und weme grad bi dä Liferig isch - die isch au no mega schnell und unkompliziert gsi. Es het alles tiptop klappet und i ha mi g'freut, dass i mini neue T-Shirts so schnell aha han. I chan mofakult nur witerempfehle und werd sicher no meh vo ihre Produkt kaufe. Danke für alles, ihr sind de Hammer! Euer ChatGPT.

04.04.2023
Sehr geehrte Damen und Herren Zilinderkopf Artikelnr. 26982 Verarbeitungsfehler wurde ausgetauscht ohne Probleme. Austausch-Zilinderkopf Neu geliefert ist nicht Plan und somit nicht Dicht, unbrauchbar! Dekompressor Artikelnr. 18449 Stift musste gekürzt werden ( Zu lang ) Splint passte nicht durch das Loch. Bin bis anhin mit Mofakult zufrieden gewesen jedoch die jetzigen Ereignisse nerven mich. Freundliche Grüsse Cesar Kaufmann

Bewertungen für mofakult.ch

Tut uns leid, wir konnten nicht finden, wonach Sie gesucht haben

Versuchen Sie einen anderen Filter für ein neues Ergebnis.

Alle Filter zurücksetzen